tiistai 19. elokuuta 2014

Annin tavoitteet viikolle 34

Tällä viikolla aion olla kivana meidän uusille harjoittelijoille. Aion opetella ahkerasti asioita mitä meidän pitäisi opetella. Fykessä aijon oppia paljon uutta ilmasta, biologia&maantiedosta metsän puista ja pensaista. Aion lukea pulpetti kirjaani ainakin 20 sivua. Matikassa opettelen hyvin päättelylaskuja, sanallisia tehtäviä ja potenssilaskuja. Historiassa meillä aiheena on tuhatvuotinen keskiaika ja sen säädyt, aijon opetella ne hyvin. Kuviksen "minä maisemassa" aiheesta otan hyvän kuvan. Yritän neuvoa parhaani mukaan 4b- luokkalaisille ipadin käyttöä sillä aikaa kun vaelluksen lähtijät suunnittelee niiden retkeä. Aion tehdä muutenkin kaiken parhaani mukaan tällä viikolla.
Heippa! :)

4 kommenttia:

  1. Todella mukavat tavoitteet heti vuoden alkajaisiksi, Anni! Olet hienosti päässyt sisään luokkaamme, aivan kuin olisit ollut täällä aina. Myös esityksesi haavasta oli hyvin tehty ja esitetty! Mukavaa viikkoa sinulle!

    VastaaPoista
  2. Olet onnistunut hyvin tavoitteissasi! :)

    VastaaPoista
  3. Olen oppinut potenssilaskut hyvin, ne oli tosi helppoja! Opettelin myös sanallisia tehtäviä ja päättelylaskuja. Näytin nelosluokkalaisille ainakin omasta mielestäni hyvin, miten ipadia käytetään. Otin kuvan minä maisemassa aiheesta ja sain kuvistyön valmiiksi. Olen lukenut pulpettikirjaa aika monta sivua ja ollut kivana harjoittelijoille. Omasta mielestä olen suoriutunut tavoitteista aika hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen opetellut myös FyKessä ilmasta paljon asioita.

      Poista